دورهمی بانوانه دوم

درباره کارگاه دورهمی بانوانه

دورهمی 2

دورهمی بانوانه

بطور اختصاصی توسط کریستینا ایووانیدیز (Christina Ioannidis)، مدیرعامل شرکت Aquitude و موسس Top of Her Game، برای توانمند سازی بانوان در صنایع و تبدیل شدن به مربیان همتای ارشد و حمایت از یکدیگر در فائق آمدن بر چالش های شخصی شان، طراحی شده است. این رویداد ابتدا در لندن، سپس در کشورهای حوزه خلیح فارس و سراسر دنیا بارها برگزار شده است.

معمولا در هنگام نام گذاری این رویداد در هر کشور، بخش اول کلمه female به زبان انگلیسی ثابت و بخش دوم به زبان کشور مقصد تغییر می کند. برای مثال این رویداد در کشورهای عربی Female Majlis و در ایران Female Dorehamı  نامیده می شود.

پس از برگزاری موفق دورهمی بانوانه اول در ایران، هم اکنون دورهمی بانوانه دوم با رویکرد توانمندسازی بانوان برای درخواست کمک و یاری یکدیگر بهمراه شبکه سازی، بصورت آنلاین برنامه ریزی شده است.

در دورهمی بانوانه دوم همراه این مربی نام آشنای بین المللی فرصتی خواهیم داشت تا بر تقوبت سه موضوع اصلی تمرکز کنیم:

اول. این مساله که عادت داریم همه کارها را به تنهایی خودمان انجام دهیم.

دوم. کمتر برای شبکه سازی و شناخت سایر افراد توانمند و نگهداشت روابطمان وقت می گذاریم.

سوم. معمولاً برای درخواست کمک از دیگران احساس راحتی نمی کنیم.

مخاطبان دوره:

کلیه بانوان علاقمند به رشد و شبکه سازی که آشنایی برای درک شنیداری زبان انگلیسی دارند.(در صورت نیاز به ترجمه برخی اصطلاحات پشتیبان های دوره موارد را ترجمه می کنند)

دورهمی بانوانه دوم بصورت آنلاین و رایگان به زبان انگلیسی جهت بانوان توانمند ایرانی در سراسر دنیا بصورت ویژه برگزار می شود.

این رویداد کاربردی و جذاب که توسط مربی بین المللی کریستینا ایوانیدیز در کشورهای مختلف طراحی و اجرا شده است در ایران بصورت اختصاصی توسط شرکت نوآوران به آور دایان و برند بانوانه برگزار می شود.

برگزاری و ثبت نام

رویداد ویژه دورهمی بانوانه آنلاین با مشخصات زیر برگزار خواهد شد:

موضوع: شبکه سازی و هم افزایی بانوان توانمند

مربی: کریستینا ایوانیدیز

تاریخ رویداد: سه شنبه اول مهر ۱۳۹۹ (۲۲ سپتامبر)

ساعت: ۸ شب به وقت تهران

طول دوره: ۱ ساعت

نوع دوره: کارگاه

هزینه دوره: رایگان

زبان کارگاه: انگلیسی

محل برگزاری: بصورت آنلاین در پلتفرم زوم – شیوه نصب و استفاده از Zoom برای ثبت نام کنندگان ارسال می شود. این راهنما به زبان فارسی است. (دانلود راهنما)

ثبت نام: ارسال پیام به شماره واتس اپ ۰۹۱۰۰۲۰۰۷۵۷ و یا از طریق این لینک