۱۰ کاری که زنان موفق هر روز سرکارشان انجام می دهند

سرکار رفتن زمانی است که استعداد های خودتان را پیدا می کنید و در شغلتان پیشرفت می کنید و همزمان در ازای عملتان حقوق دریافت می کنید. به نظر آسان می آید؟ پس چرا بعضی دختران موفق تر هستند؟

زیرا آنها هر روز کارهای دقیقی سرکار انجام می دهند که باعث پیشرفت آنها میشود. زمانی که شما هم اینکارها را انجام دهید موفقترین فرد در محل کارتان می شوید!

۱*آنها عاشق کارشان هستند

اگر شما الان موقعیتی که می خواهید را دارید و یا منتظر ترفیع هستید، شور و علاقه چیزی است که زنان موفق دارند و سعی می کنند هر روز از آن استفاده کنند.
زمانی که شما عاشق کارتان باشید این به شما انگیزه می دهد که با جدیت بیشتری کارتان را انجام دهید و به مراحل بالاتری برسید.

۲*آنها از کمی ریسک کردن نمی ترسند

گاهی اوقات به دست آوردن چیزی که می خواهید به این معنی است که باید کاری را انجام دهید که قبلا حتی به آن هم فکر نمی کردید. بیشتر زنان موفق به شما می گویند که گاهی باید ریسک کنید تا جایگاهی که می خواهید و احترامی که لایقش هستید را به دست بیاورید. شانس ها گاهی باعث نگرانی شما می شود، اما ممکن است همانی باشد که باعث موفقیت شما می شود.

۳*آنها اجازه نمی دهند که شکستها مانعشان شود

بخشی از موفقیت این است که با شکستها روبه رو شوید. حتی بهترین ذهن ها، ثروتمندترین افراد و باهوش ترین اشخاص حداقل یکبار یا دوباردر طی زندگیشان شکست خورده اند. در طی زندگیتان زمانی که شکست می خورید ببینید چه درسهایی می توانید از آن یاد بگیرید و این که چه کار می توانید بکنید که سری بعدی متفاوت تر عمل کنید.

۴*آنها می دانند که کمال اسطوره است

چه شما یک رییس باشید و چه نباشید، منتظر پست و مقام بالاتر هستید باید بدانید که کامل و بی نقص بودن چیزی است که وجود خارجی ندارد. زمانی که به شرایط به اندازه کافی خوب بودن رسیدید می توانید تمرکزتان را روی وظایف دیگر بگذارید که می تواند به موفق شدن شما کمک کند. زمانی که چیزی به درستی پیش نمی رود تمام تلاشتان رابکنید که به هدفتان برسید و کمال گرایی را فراموش کنید. زمانی که کمال گرایی را فراموش کنید آزاد خواهی بود تا به جایی که می خواهید برسید.

۵*آنها خودشان را فراموش نمی کنند

زنان موفق یاد گرفته اند که به خودشان توجه کنند و از خودشان مراقبت کنند. هرچقدر هم که مشغله داشته باشند اما هر روز زمانی را برای خودشان اختصاص می دهند تا خودشان را غنی سازند. می توانید یوگا انجام دهید و یا خواب کافی داشته باشید و یا به پیاده روی بروید.

۶*زنان موفق اجازه نمی دهند که لیست کارهای دیگران تمام انرژی آنها را بگیرد.

زنان موفق همیشه یک لیست کارهای انجام شدنی دارند و تا زمانی که آنها را کامل انجام ندهند احساس راحتی نخواهند کرد. مسئله مهم این است که خارج از توانتان در یک روز کاری برای خودتان وظایف تعیین نکنید، و هر زمان که کاری را انجام می دهید روی آن خط بکشید و یک مسئله دیگر را شروع کنید.

۷*آنها همیشه سپاسگزار و قدردان هستند

هیچ زنی در کره زمین پیدا نمی شود که تنهایی به موفقیت رسیده باشد. آنها یک استاد، مربی، رییس، همسر، پدر؛ مادر و یا یک دوست عالی و یا یک همکار داشته اند که به آنها کمک کرده اند تا به جایی که می خواهند رسیده اند. اهمیتی ندارد که چقدر موفق شده اند و تا کجا پیش رفته اند، آنها همیشه شکرگزار و قدردان افرادی که به آنها کمک کرده اند هستند.

۸*زمانی را برای مدیتیشن می گذارند

کمترین تمرید مدیتیشن که می توانید انجام دهید که ذهن و روح و بدنتان را به آرامش برسانید این است که برای حداقل ۵ دقیقه گوشه ای بشینید و ذهنتان را آرام کنید. می توانید برنامه ای دانلود کنید که افکارتان را نظم بدهبد و آرام کند.

۹*یک روتین دارند

زنان موفق همیشه یک روتین روزانه دارند. سرزمان معینی بیدار می شوند و یک لیست دارند که بدانند چه کارهایی در طی یک روی باید بکنند.

۱۰*اهداف و مقاصدشان را می نویسند

آنها هر روز اهداف روزشان را می نویسند. این می تواند برنامه ریزی هفتگی یا ماهیانه باشد که می خواهید به چه چیزهایی دست پیدا کنید و هر روز یا هفته ای که می گذرد اهدافتان را چک کنید و کارهایی که انجام شده را خط بزنید، این به شما حس رضایت می دهد.

✅داستان موفقیت شما چیست؟ چه کسانی به شما کمک کرده اند تا به این مرحله رسیده اید؟

#بانوگفت
ترجمه ي رخسان بانو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.