✅تهران- جمعه ششم مرداد ماه ۱۳۹۶

اولین رویداد “دورهمی بانوانه” با موضوع ” بانوان چگونه می توانند برای رشد خود و کسب و کارهایشان از یکدیگر حمایت کنند؟”

دورهمی بانوانه با رویکرد مربیگری همتایان خبره (Peer Mentoring) ، بطور اختصاصی توسط کریستینا ایووانیدیز (Christina Ioannidis)، مدیرعامل شرکت Aquitude و موسس Top of Her Game، برای توانمند سازی بانوان در صنایع و تبدیل شدن به مربیان همتای ارشد و حمایت از یکدیگر در فائق آمدن بر چالش های شخصی شان، طراحی شده است که پس از موفقیت هایی که در لندن، تورنتو و سنگاپور و کشورهای حوزه خلیج فارس بدست آورده ، برای اولین بار در ایران اجرا شد.

این دورهمی دارای چند مهمان برجسته بود که رهبران واقعی تغییر هستند، بانوانی پیشگام که راه را برای دیگر بانوان برای موفقیت در حوزه های غیر سنتی هموار کرده اند.

برندهای ممتاز “حس خوب زندگي”، “چرم درسا”، “گينو”، “بايولاين” و بانو “مرجان هوشيار” حامیان برگزاری این دورهمی بودند که توسط شرکت نوآوران به آور دایان برگزار شد، بعلاوه این رویداد ویژه از حمايت معنوي “انجمن زنان مدير كارآفرين” نیز برخوردار بود.

دورهمی بانوانه با ارایه خلاصه ای از یک نظرسنجی در حوزه شرایط محیط کاری توسط دکتر مه سا حریری، مدیرعامل شرکت مشاوره کسب و کار دایان در خصوص اهمیت حمایت بانوان در کسب وکارها شروع شد و پس از آن کریستینا ایوانیدیز، مربی بین المللی در خصوص شیوه برگزاری این دورهمی و اهداف آن صحبت هایی را ارایه نمود.

??در ادامه مهمانان ویژه این دورهمی بانوان

?بهجت مجیدی نامی بنیان گذار منسوجات درآسا،
?فاطمه فیروزی مدیرعامل شرکت نیلفام شیمی پیوند،
?مریم خاوازی مدیرعامل شرکت آدران رایانه و مدیر انجمن زنان مدیر کارآفرین،
?دکتر کتایون سپهری مدیرعامل شتاب دهنده ی منش،
?مرجان هوشیار مدیرعامل شرکت بازرگاني بين المللي نگين تجارت فردوس،
با بیان تجربیات مسیر موفقیت خود در خصوص اهمیت حمایت بانوان از یکدیگر سخنانی را ارایه نموند.

بانو سيمين غانم، صداي زيباي بانوان ايران نيز مهمان ويژه اين دورهمي بودند كه بي شك حمايت بانوان را بيشتر از همه در كنسرت هاي خوب تجربه نموده اند.

بخش دوم رویداد “دورهمی بانوانه” با انجام فعالیت های گروهی در قالب کارگاه انجام شد. حاضرین در این رویداد با طرح مهم ترین چالش شخصی خود با کمک سایر بانوان راهکارهای مناسبی برای آن یافتند.
در نهایت این رویداد با اعطای لوح تقدیر به مهمانان ویژه ، گواهینامه حضور و هدایای ویژه حامیان به کلیه شرکت کنندگان پایان یافت.

بازخوردهای دریافتی حاکی از آن بود که حاضرین در این دورهمی بطور کلی برگزای رویداد را مثبت و آموزنده ارزیابی کرده و علاقمند به حضور در دورهمی های آتی هستند.

?شرکت مشاوره دایان با هدف حمایت از بانوان برای رشد فردي و توسعه کسب و کارهایشان و ارایه راهکارهای مناسب کسب و کار و مارکتینگ و تبلیغات، برای برندهای با مخاطبان بانو (مارکتینگ بانوانه- Marketing to Women) علاوه بر مدیریت رسانه اجتماعی بانوانه در اینستاگرام و تلگرام و برگزاری دوره های کاربردی همراهی بانوانه، این بار با برگزاری موفق اولین رویداد “دورهمی بانوانه” با حمایت بانوان نخبه ی ایرانی در تلاش است فرهنگ حمایت بانوان از یکدیگر (خواهرانگی) را گسترش دهد تا از این پس مسیر موفقیت های بانوان عزیز ایرانی با استفاده از تجربیات بانوان پیشرو و تفکر مثبت، هموار تر از گذشته شود.

?مجموعه ی حس خوب زندگی، مرکز تندرستی و اسپای تخصصی و ویژه ایست که با در نظر گرفتن رویکرد مارکتینگ بانوانه خدمات ویژه ای جهت بانوان محترم ارایه نموده است. این مجموعه، امکانات ویژه ای جهت حفظ سلامتی و آرامش بانوان و محل مناسبی برای دورهمی هایی با محوریت هم افزایی و حمایت بانوان از یکدیگر در یک محیط ی صمیمی فرآهم آورده است.