#بانوگفت

ده روش برای دخترانی که می خواهند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند

🙋🏼اعتماد به نفس و موفقیت در بیشتر وقتها مترادف و هم معنی هستند. هنگامی که شما در زندگی شغلیتان اعتماد به نفس دارید و حتی وجهه ای که از خودتان نشان می دهید، به طور طبیعی باعث می شود زندگی موفق تری داشته باشید.

اگرچه خیلی از ماها اعتماد به نفس نداریم و باید با تمرین اعتماد به نفس را ایجاد کنیم.
ما ده روش را به شما می آموزیم که باعث می شود اعتماد به نفس به دست بیاورید.

🎯اهدافتان را مشخص کنید

اگر شما می توانستید شغل رویاییتان را تصور کنید، چه شغلی را انتخاب می کردید. بدانید که می خواهید با زندگیتان چه بکنید، شور و اشتیاقتان را پیدا کنید و اینکه چه قدم هایی باید بردارید تا به جایی که می خواهید برسید. هنگامی که اهدافتان را مشخص کردید اعتماد به نفس بیشتری پیدا خواهید کرد.

💰پس انداز کنید

داشتن اعتماد به نفس و موفقیت به این معنی است که شما حساب درآمد و خرج خود را داشته باشید و آن را درست مدیریت کنید. اگر تا الان انجام نداده اید پس الان وقت آن است که یک حساب پس انداز باز کنید و هر ماه درصدی از درامدتان را به آن حساب واریز کنید. یادتان باشد ثبات مالی یک قدرت است.

📑فعالیت هایتان را اولویت بندی کنید

بهترین راه استفاده از زمان و وقتتان این است که وظایف و کارهیتان را طبق اولویتی که دارند طبقه بندی کنید. همیشه فعالیتهایی که اولویت دارند در درجه اول قرار می گیرند. هنگامی که زمانتان را مدیریت کنید سریعتر هم به اهدافتان می رسید.

🎯اهداف واقع گرایانه داشته باشید

اهدافی انتخاب کنید که پایدار و شدنی باشد. تجسم کردن رویاهایتان یک راه تمرینی خوبی است ولی بدانید زمان نقش کلیدی را بازی می کند. رویاهای بزرگ داشته باشید اما همچنین اهداف واقع گرایانه برای خودتان بگذارید و همیشه آنها را ارزیابی کنید.

🎖🏅دوستانی در جایگاه های بالا داشته باشید

با افرادی که دوست دارید مثل آنها باشید و با آنها رقابت کنید ارتباط برقرار کنید. و این مورد را فراموش نکنید که الگوهای شما باید متواضع، فروتن، بخشنده و رئوف باشند. شما شبیه کسی می شوید که با او در ارتباط هستید و کاری را می کنید که آنها انجام می دهند!

🙋🏼می خواهید چه کسی باشید؟ آن را دقیق تعریف کنید

هر روز به خود بگویید که می خواهید چه کسی باشید و اینکه چه کسی هستید. مانتراها یک تمرین خوب ذهنی برای تشویق شما است و شمارا به حرکت کردن به سمت جلو حمایت می کند. تعیین کنید که می خواهید چه شخصیتی داشته باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.

🙏شکرگزار باشید

فراموش نکنید که همواره شکرگزار چیزهایی که در زندگی دارید باشید. داشتن نگرش مثبت و آگاه بودن و شکرگزاري نسبت به نعمتهایی که در زندگی دارید به این معنی است که شما متکبر، مغرور و محق نیستید و در برابر منفی ها تسلیم نمی شوید.

🍎رژیم غذایی سالم داشته باشید

بدن شما یک معبد است اگر شما با او خوب رفتار نکنید او هم برای شما مفید نخواهد بود. رژیم غذایی متعادل داشته باشید. وعده های غذایی را حذف نکنید، ورزش کنید و آب به میزان کافی بنوشید. تمرکز و بهره وری شما به نسبت افزایش پیدا خواهد کرد.

📚هر روز مطالعه داشته باشید

مطالعه کردن روزانه قطعا مزایایی دارد. دایره لغات شما را گسترش می دهد، در نتیجه شما بهتر می توانید ارتباط برقرار کنید. ذهنتان را فعال نگه می دارد و شما همیشه در حال یادگیری هستید.

📍تجدید قوا کردن را فراموش نکنید

در راه تعیین اهداف و رسیدن به آن فراموش نکنید که در طی روز زمانی را برای تجدید قوای خودتان بگذارید. از خودتان مراقبت کنید. می توانید زمانی را برای ریلکس کردن بگذارید تا ذهن و بدنتان به آرامش برسد.

💎اعتماد به نفس مسئله ای است که هر کسی می تواند
با تعیین اهداف مناسب و نگرش درست و تفکر مثبت به آن دست پیدا کند. ممکن است کمی زمان ببرد ولی در نهایت شما به آن می رسید.
فقط باید خودتان را بشناسید و ارزش خودتان را بدانید و به این باور رسیده باشید که زندگی یک سفر است و موفقیت مقصد نیست.

شما روش دیگه ای می تونید به این ده مورد اضافه کنید؟

ترجمۀ رخسان بانو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.