۲۸ روز شکرگزاری، روز ششم

شکرگزاری در مورد شغل

اگه به کسب مهارتی مشغول هستی، به آن بچسب و تا جایی که می تونی در آن پیش برو، هرقدر میتونی از خودت در اون زمینه مایه بذار، با این حساب خواهی نخواهی اون رو به حوزه اعجاز می کشونی… (تام روبینز نویسنده)

تا بحال فکر کردی چطور فردی در فقر به دنیا می آد و دست خالی بدون تحصیلات شروع می کنه و دست آخر رییس جمهور یا فردی معروف و ثروتمند می شه؟
چطور دو نفر کار مشابهی رو آغاز می کنن اما یکی موفق می‌شه و دیگری نه؟

برای ایجاد موفقیت یا وارد کردن مواهب به شغل و حرفه ات باید برای شغلی که داری شکرگزار باشی! وقتی تو در کارت شکرگزار باشی بطور خودکار بیشتر برایش مایه میگذاری و موفقیت رو به خودت جذب میکنی!

حتی اگر شغل تو کسب و کار مورد علاقه ات نیست تنها راه برای رسیدن به شغل آرمانی ات شاکر بودن بابت شغل فعلیته…

تجسم کن یک رییس نامرئی داری که وظیفش ثبت افکار و احساسات تو درمورد شغلته…

فکر کن هر جا میری با تو می آد و تمام اعمال و افکارت رو در دفترچه ای یادداشت می کنه، وظیفه تو امروز اینه تا جایی که میتونی موارد شکرگزاری در رابطه با کارت پیدا کنی تا در آخر روز فهرستی بلند بالا از موارد شکرگزاری جمع شه تا رییس نامرئی تو بتونه اعجاز بیشتری در زمینه مادی، شغل، موفقیت، فرصت کاری بهتر و…. در جهت کامروایی تو ایجاد کنه!

 

تمرین 

برای شروع اینگونه درنظر بگیر تو درحال حاضر شغلی داری درحالی که تعداد زیادی از مردم بیکارند و حاضرند بهایی بدهند تا جای تو باشند! در مورد تمام تجهیزاتی که در محیط کار دراختیارت گذاشتن شاکر باش و درمورد آن قسمت از کارت که عاشق آن هستی!
سپس با هر مورد بگو

خدا رو بابت …… شکر میکنم

اگر امروز درمحل کار نیستی، بمحض اینکه رفتی تمرین رو انجام بده،
فراموش نکن هرچه بیستر شاکر باشی اعجاز بیشتری بوجود می آوری…

یادآوری تمرین های قبلی رو ادامه بده!