آنچه دردورهمی بانوانه دوم گذشت

دورهمی بانوانه آنلاین

بحش اول

💁‍♀️دورهمی بانوانه دوم ساعت ۸ شب اول مهرماه ۹۹ بصورت آنلاین باحضور جمعی از بانوان توانمند ایرانی از سراسر دنیا برگزار شد.
👩‍⚖️در این رویداد جذاب ابتدا پس از معرفی شرکت کنندگان، مربی بین المللی کریستینا ایوانیدیز رویداد رو با معرفی خودش و آشنایی با مه سا، بانوانه و الهام شروع کرد. درخصوص اهمیت و چالش های شبکه سازی و توسعه ارتباطات بانوان با یکدیگر صحبت و اعلام کرد در این مسیر همراه بانوانه خواهد بود.

در ادامه به درخواست کمک از دیگران و باز شدن ذهن شرکت کنندگان در دورهمی های بانوانه به روی خلاقیت بیشتر و پیدا کردن راهکاری بهتر برای مسائلشان که روح همچین رویدادهایی است پرداخته شد.

بخش دوم


🙋‍♀️بانوان حاضر در دورهمی در خصوص مهم ترین چالش های بانوان با کریستینا صحبت کردند، مانیا در خصوص آماده شدن برای خروج از منطقه امن از این مربی بین المللی نظر خواست و هدیه در خصوص اعتماد به نفس سوال کرد. (به زودی منتخبی از ویدیوی این رویداد رو منتشر می کنیم و می تونین پاسخ ها رو ببینید)

👥در بخشی از این رویداد شرکت کنندگان به گروه‌های دو الی سه نفره تقسیم شدند و به تمرین با یکدیگر در فضای روم خصوصی زوم پرداختند.

بخش سوم


👩‍🏫در نهایت دوره های جدید کریستینا بهمراه بانوانه معرفی شد.
❣️ اول “کارگاه مذاکره قدرتمند و متقاعد کننده” که با رویکردی جذاب شما رو برای بهتر و متقاعد کننده تر صحبت کردن مهیا می کنه – ویژه بانوان-
❣️دوم “بوت کمپ تحول مسیر شغلی” برای “بانوان و آقایانی” که تصمیم دارن مسیر شغلی شون رو تغییر بدن با رویکردی کاملا کاربردی و نتیجه عملی در پایان دوره.
💁‍♀️در پایان الهام به معرفی دایان، بانوانه و اهداف و فعالیت های ما در ۵ سال اخیر پرداخت و من (مه سا) خدمت جدید و جذاب بانوانه به نام ✔️“شبکه هم افزایی بانوانه” رو معرفی کردم. 

🎁هدیه پنجاه درصدی تخفیف ویژه عضویت در شبکه‌ به مدت یک هفته برای شرکت کنندگان در دورهمی در نظر گرفته شده است.

🎉امیدواریم از حضور در دورهمی لذت برده باشید.
❣️اگر دوست دارین در قسمت کامنت های این پست بنویسید چه احساسی در خصوص دورهمی بانوانه دارید؟
پ. ن. دورهمی های به زبان فارسی، به زودی! 😍🙌
از آنجایی که علاقمندیم نظر شما را در خصوص فرایندهای اطلاع رسانی، برگزاری و … بدانیم، لطفا فرم نظرسنجی زیر را تکمیل کنید.
 
  • دوستانی که در دورهمی شرکت کردند برای اعلام نظرشون اینجا کلیک کنند.
  • دوستانی که ثبت نام کردند اما در دورهمی شرکت نکردند لطفا اینجا کلیک کنند.