شروع دوره ۲۸ روزه شکرگزاری

 

اطلاعات کلی

این دوره پس از بیش از ۷ دوره برگزاری موفق در ۵ سال گذشته، بار دیگر از شنبه سوم آبان ماه ۹۹ در بانوانه برگزار می شود.

محتوای هر روز، شب قبل در وب سایت بانوانه و صبح روز مورد نظر در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام بانوانه منتشر خواهد شد. متن و ویدیوی فایل پادکست را می توانید همینجا در وب سایت  بانوانه، آپارات و اینستاگرام ببینید و فایل صوتی را از کانال تلگرام ما دانلود کنید.

این دوره بر اساس کتاب “معجزه شکرگزاری” نوشته راندا برن و با صدای فرزان بهنام برگزار می شود.

شما می توانید نسخه الکترونیکی کتاب  را از اینجا دانلود کنید و یا نسخه کامل صوتی آنرا از اینجا بشنوید. این کتاب توسط مترجم های مختلفی ترجمه شده که من شخصا خانم نفیسه معتکف و آقای مسیحا برزگر را ترجیح میدم. این کتاب با ترجمه خانم معتکف در اپلیکیشن فیدیبو قابل خریداریست.

نسخه صدای فرزان بهنام با تمرکز بر تمرین ها تهیه شده و ما برای انجام تمرینات دوره ۲۸ روزه شکرگزاری، از این نسخه که انرژی بهتری دارد استفاده می کنیم.

ما هر شب در وب سایت برای شما متن خلاصه ای از فایل صوتی را می گذاریم اما بهتر است که حتماً محتوای کامل را بشنونید.

 

نکات قابل توجه

طبق روال همیشه توصیه می کنیم حتما کلیه تمرین ها را طبق موضوع روز یادداشت کنید. برای این کار می توانید دفتر ویژه ای کنار بگذارید یا از نوت گوشی موبایل خود استفاده کنید. در صورتیکه به هر دلیل با نوشتن راحت نیستید می توانید صدای خود را در گوشی ضبط کنید اما در نظر داشته باشید نوشتن و بلند خواندن شکرگزاری ها و هر نوع جمله تاکیدی مثبتی اثری چند برابر خواهد داشت.

 

نکته: در دوره ۲۸ روزه شکرگزاری خیلی مهم است به مسیر باور و تعهد داشته باشید و هر روز تمرین ها را انجام دهید.

در نظر داشته باشید در ابتدای هر مسیر مثبت اندیشی که شروع می کنید، کائنات تعهد و باور شما را به چالش می کشد. پس با خیال آسوده به چالش ها لبخند بزنید و به سختی ها نشان دهید اراده ای قوی دارید.