چطور فصل جدیدی در زندگیتان را شروع کنید

چند باراحساس یا فکرکردید که باید تغییراتی  در زندگیتان ایجاد کنید؟
 آیا می دانید کسی که مانع شما می شود خودتان هستید؟
 ممکن است شما احتیاج به انگیزه ای قوی تر داشته باشید؟ یا ندانید چطور باید تغییر کنید.
شاید احتیاج داشته باشید که کسی هولتان بدهد، پس این را بخوانید.
?شرایط حال را بررسی کنید
اولین قدمی که باید بردارید هنگامی که می خواهید تغییراتی ایجاد کنید این است که یک قدم به عقب بردارید و لحظه حال و شرایط آن را بسنجید. زمانی که متوجه بشوید که چه مسئله ای باعث شده که می خواهید تغییر کنید و فصل جدیدی را شروع کنید سپس کم کم می توانید راه و روش تغییر را پیدا کنید که شما را به شادی برساند. وقتی که بدانید دقیقا چه چیزی مشکل است و دقیقا می خواهید که به کجا بروید، شما قدم بزرگی برداشته اید و می توانید با موفقیت به آن برسید.
?به قلبتان گوش دهید
هنگامی که می خواهید تصمیمات بزرگ زندگی را بگیرید خیلی از فاکتورها مثل خانواده، دوستان و ذهن خودتان می خواهند که دخیل شوند و شمارا مجبور به انجام کار بخصوصی کنند و زمانی که شرایط به این صورت می شود بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به ندای قلبتان گوش دهید. شما باید کاری را انجام دهید که درست است و به نفع شماست نه کاری که دیگران می گویند.
?نترسید
حتی هنگامی که شما باید از صفر شروع کنید برای تغییر زندگیتان، سعی کنید اصلا نترسید. در عوض باید انگیزه و هیجان پیدا کنید و سعی کنید جواب سوال هایی که باید به دست بیاورید را پیدا کنید؛ نه که در جایی که هستید توقف کنید.
?خودتان را به چالش بکشید
شما هیچ وقت موفق نمی شوید که فصل جدیدی را باز کنید اگر تصمیم نگیرید که خودتان را به چالش بکشید و محک بزنید. شما باید از منطقه امن خود بیرون بیایید، شما قوی تر از اون چیزی هستید که فکر می کنید.
?روی آینده خود تمرکز کنید
شروع یک فصل جدید در زندگی همیشه همراه با نگرانی و موانع است. اما در این مواقع این مشکلات است که شمارا به سوی آینده بهتر و روشن تر می رساند پس در نتیجه، سخت کار کنید.
?یک فعالیت جدید یاد بگیرید
یکی از راحتترين کار ها برای تغییر زندگی این است که یک فعالیت جدید یاد بگیرید. مثل شرکت در یک کلاس ورزشی یا موسیقی و در طی این فعالیت جدید، موقعیت های جدید به سمت شما می آیند.
? زمان بدهید
وقتی که می خواهید تغییر کنید بهتر است کمی زمان بدهید تا شرایط نرمال شود و احساس راحتی بکنید. سعی کنید به راه قبلی بر نگردید و هنگامی که به روش جدید عادت بکنید به زودی زندگی شما مسیر عادی و طبیعی خود را پیدا می کند.
?کاری خلاف عادت انجام دهید
گاهی اوقات برای شروع یک زندگی جدید شما باید کاری را انجام دهید که قبلا انجام نمی دادید. از منطقه امن خود خارج شوید. خودتان را متعهد کنید که کاری کنید که قبلا انجام نمی دادید. این می تواند به سادگی شرکت در یک کلاس و یا کاری بزرگتر مثل عوض کردن شغل و یا محل زندگی باشد.
?همکاری و کمک کردن
به طور داوطلبانه کمک کنید. این مسئله در زندگیتان خیلی می تواند موثر باشد و هم برای کسانی که به آنها کمک می کنید. وسعت دید و نگرش شما را تغییر می دهد و به شما این امکان را می دهد که به مسائل دیگر هم غیر خودتان توجه کنید. می توانید عضو پناهگاه حیوانات شوید و یا به کودکان کمک کنید.
?وانمود کنید تا واقعی شود
بعضی اوقات نیاز است که فقط وانمود کنید تا فصل جدیدی باز شود. به دل تغییرات بروید حتی زمانی که این تغییرات غیرطبیعی و غریبه است. تا زمانی که به این رفتار خود پایبند باشید سریعتر می توانید تغییر را در زندگیتان ایجاد کنید.
بله این ترسناک است مسائل آشنا را رها کنید و به دنبال ناشناخته ها بروید، این موضوع باعث قوی تر شدن شما می شود و شناختتان از خودتان را وسعت می دهد.
 شما چه فکری می کنید؟ تجربیاتتان را با ما در میان بگذارید!
#بانوگفت
ترجمه ی: #رخسان بانو
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.