۲۸ روز شکرگزاری، روز دهم

تشکر از دیگران

چندین برابر آنچه صمیمانه به دیگران مي دهيم به خودمون بر میگرده، بنابراین قدردان بودن و ابراز تشکر به فردی دیگر از بابت آنچه از او دریافت می کنیم نه تنها ضروری بلکه برای بهبود زندگيمون اساسیه!

شکرگزاری دارای انرژی قدرتمندیست بنابراین به سمت هر کس تنظیم کنی به همونجا می روه، اگه انرژی تشکر رو مانند گرد معجزه آسا در نظر بگیری وقتی دربرابر فردی بابت لطفی که در حقت می کنه سپاسگزاری کنی در واقع روی اون گرد معجزه آسا می پاشی که بهش می رسه و درش تاثیر می گذاره!

بیشتر ما در طول روز با افراد زیادی روبرو یا هم کلام میشيم، خواه تلفنی یا در محل کار، رستوران، فروشگاه، و…. که در مقابل خدماتی که به ما می دهند شایسته قدردانی هستند.

وقتی تو تشکر می کنی در واقع گرد معجزه آسا روی اونها می پاشی…

فراموش نکن، خدمتکار، رفتگر و تمام کسانی که برای بهبود زندگیت کاری می کنند شایسته تشکر هستند، با بر زبان آوردن کلمه تشکر اون رو با تمام وجود احساس کن تا بخوبی به طرف مقابل منتقل بشه و وقتی لبخندی یا پاسخی دریافت کردی بدون موفق بودی و روز تو سرشار از شادی می شه!

تمرین

امروز گرد معجزه آساي سپاسگزاری رو برای افرادی که به تو خدمت می کنن همراه داشته باش و دنبال فرصتی بمون تا با گفتن عبارت متشکرم اون گرد درخشان رو روی اون فرد بپاشی.

امروز دست کم از ده نفر که به تو خدمتی میکنن تشکر کن اگر امروز بیرون از خونه نرفتی می توني بطور ذهنی از افرادی که به تو خدمت می کنن تشکر کنی، چون بهرحال گرد معجزه آسا به اونها می رسد.

این تصویر ذهنی به تو کمک می کنه تا زندگی اونها رو بهبود ببخشی و نتیجه اش به سمت خودت برگرده.